Generelle vilkår

  1. Om NTGear AB
  • Selskapet holder til i Sverige, Halmstad. Selskapets postadresse er Klara Johansons Gata 7.
  • √ėnsker du √• komme i kontakt med oss, send en e-post til info@ntgear.se med din sak og din kontaktinformasjon, s√• kommer vi tilbake til deg innen kort tid.
  1. Bestilling
  • N√•r du har fullf√łrt bestillingen, vil en ordrebekreftelse bli sendt til din e-postadresse. I bekreftelsen finner du all informasjon om produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse.
  • Dersom det er feil i ordrebekreftelsen, m√• du kontakte oss umiddelbart via e-post til info@ntgear.se.
  1. Leveranse
  • V√•re normale leveringstider er 3-5 arbeidsdager. MERK! Bestillinger lagt inn i helgene sendes tidligst p√•f√łlgende mandag.
  • Merk at leveringstidene kan bli p√•virket i perioder med spesielle tilbud eller helligdager.
  • Skulle det oppst√• forsinkelser i leveringen (uten at vi har varslet deg om lengre leveringstid), vennligst kontakt oss p√• e-postadresse: info@ntgear.se.
  • Pakker som skal l√łses inn m√• l√łses inn innen den angitte fristen (7 dagers opphold p√• hentestedet). Pakker som returneres fordi kunden ikke har l√łst inn denne innen fristen vil bli belastet med et gebyr p√• 250 NOK fra NTGear AB. Uinnl√łste pakker faller ikke innenfor angreretten eller ev. gratis retur.
  • Du m√• v√¶re registrert som postmottaker hos Bring / Posten, vi tar et gebyr p√• 250 NOK for retur av denne grunn.
  • Du m√• ha samme navn p√• leveringsadressen som p√• postkassen. Vi tar et gebyr p√• 250 NOK for retur av denne grunn.
  • Du er ansvarlig for at adressen du oppga ved bestilling er korrekt, dersom adressen er feil og pakken din returneres p√• grunn av denne grunn tar vi et gebyr p√• 250 NOK.
  1. Priser
  • Alle priser i butikken er oppgitt i NOK og alle priser inkluderer 25 % mva.
  • Vi tar forbehold om prisendringer p√• grunn av prisendringer fra leverand√łr, feiltrykk i prislisten og un√łyaktigheter i priser p√• grunn av feilinformasjon og forbeholder oss retten til √• justere prisen.
  1. Angrerett
  • Du har en lovbestemt 14 dagers angrerett fra det at du har mottatt produktet.
  • Produktet m√• v√¶re ubrukt og i samme nye tilstand som da det ble mottatt, inkludert originalforpakning og etiketter.

    5.1 Slik bruker du din angrerett:
  • Steg 1: Kontakt oss p√• info@ntgear.se med ditt navn, adresse, e-post, ordrenummer, og hvilket produkt returen gjelder.
  • Steg 2: F√łlg v√•re enkle instruksjoner, som vi tilbyr via e-post, for √• returnere din produkt via Posten / Bring.
  • Steg 3: Returner produktet umiddelbart, og senest innen 14 dager fra datoen du informerte oss om din angrerett.

    5.2 Kostnader og refusjoner:
  • Returfrakt koster 69 NOK, som trekkes fra din refusjon.
  • Den opprinnelige fraktkostnaden refunderes ikke.
  • Refusjonen skjer via samme metode som den opprinnelige betalingen.

    5.3 Bytterett:
  • Vi tilbyr ikke direkte bytte. For √• bytte et produkt, returner det som angitt ovenfor og legg en ny bestilling.
  • Eventuelle kampanjetilbud du brukte vil bli opprettholdt for det nye produktet. For mer informasjon, kontakt oss p√• info@ntgear.se

    5.4 Når angrerett og bytterett ikke gjelder:
  • Forseglede produkter som brytes av helse- eller hygienehensyn.
  • Spesiallagde produkter med personlig preg.
  • Produkter som forringes raskt, som matvarer.

    For mer informasjon:
    Vi er her for √• hjelpe! Hvis du har sp√łrsm√•l eller trenger hjelp med returen din, vennligst kontakt oss p√• info@ntgear.se. For mer om den lovbestemte angreretten, klikk her.
  1. Klager og klager
  • Vi inspiserer alle produkter f√łr de sendes til deg. Skulle produktet fortsatt v√¶re skadet eller feilsendt n√•r det ankommer, forplikter vi oss i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning til √• utbedre mangelen gratis.
  • Du m√• alltid kontakte oss for en godkjenning f√łr du returnerer en defekt vare.
  • Reklamasjonen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget. 

    6.1 Hvordan g√•r du frem med en klage??
  • Eventuelle feil og mangler skal alltid meldes til info@ntgear.se hvor du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og beskrivelse av feilen.
  • Hvis vi ikke er i stand til √• utbedre feilen eller levere et lignende produkt, refunderer vi deg for det defekte produktet i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Vi st√•r for returfrakt for godkjente reklamasjoner.
  • Vi forbeholder oss retten til √• avsl√• en klage dersom det viser seg at produktet ikke er defekt i henhold til gjeldende forbrukerlovgivning. Ved klage f√łlger vi retningslinjer fra den generelle klagenemnda, se arn.se.
  1. Ansvarsbegrensning
  • Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppst√• p√• grunn av produktet.
  • Vi p√•tar oss ikke ansvar for forsinkelser/feil som skyldes forhold utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse forholdene kan for eksempel v√¶re arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller ingen levering fra leverand√łr.
  • Det tas heller ikke ansvar for eventuelle endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av den respektive leverand√łren og andre faktorer utenfor v√•r kontroll.
  1. Produktinformasjon
  • Vi tar forbehold om trykkfeil p√• denne nettsiden og sluttsalg av produkter. Vi garanterer ikke at bildene gjenspeiler det eksakte utseendet til produktene da det kan forekomme en viss fargeforskjell avhengig av skjerm, bildekvalitet og oppl√łsning. Vi pr√łver alltid v√•rt beste for √• eksponere produktene s√• n√łyaktig som mulig.
  1. Informasjon om informasjonskapsler
  • I henhold til lov om elektronisk informasjon skal bes√łkende p√• et nettsted for informasjonsform√•l informeres om at informasjonskapsler brukes. Informasjonen i informasjonskapselen kan brukes til √• spore en brukers surfing. En informasjonskapsel er en liten tekstfil som nettstedet du bes√łker ber om √• bli lagret p√• datamaskinen din for √• gi tilgang til ulike funksjoner. Du kan stille inn nettleseren til √• automatisk nekte informasjonskapsler. Mer informasjon finner du p√• Post- og telestyrelsens nettsider.
  1. Personlig informasjon
  • Ved √• handle hos NTGear AB godtar du v√•r databeskyttelsespolicy og v√•r behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter personvernet ditt og samler ikke inn mer informasjon enn n√łdvendig for √• behandle bestillingen din. Vi selger eller videreformidler aldri informasjonen din til tredjeparter uten juridisk grunnlag.
  • NTGear AB er behandlingsansvarlig for personopplysninger som du har gitt oss som kunde. Dine personopplysninger behandles av oss for √• kunne h√•ndtere din bestilling og i de gangene du har etterspurt nyhetsbrev eller kampanjetilbud ‚Äď for √• kunne tilpasse markedsf√łringen til dine individuelle behov.
  • Nedenfor informasjon er en oppsummering av hvordan vi iht personvernforordningen (GDPR) lagrer og behandler dataene dine.
  • 10.1 Hva er en personopplysning?
    En personopplysning er all informasjon som direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person.
  • 10.2 Hvilken informasjon lagrer vi?
    For √• kunne h√•ndtere din bestilling og svare p√• sp√łrsm√•l knyttet til din bestilling (kundeservice), lagrer vi ditt for- og etternavn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse og kj√łpshistorikk.
  • Dine opplysninger lagres s√• lenge vi har et rettslig grunnlag for √• behandle dine opplysninger, for eksempel for √• oppfylle avtalen mellom oss eller for √• overholde en rettslig forpliktelse etter for eksempel regnskapsloven.
  • 10.3 Rettsgrunnlag
    I forbindelse med et kj√łp behandles dine personopplysninger for √• fullf√łre avtalen med deg.
    Markedsf√łring, kampanjer og lignende utsendelser skjer med ditt samtykke.
  • 10.4 Hvilken informasjon deles og til hvilket form√•l?
    10.4.1 Betalingsleverand√łr
  • Ved kj√łp deles informasjon med v√•r betalingsleverand√łr. Det som lagres er fornavn, etternavn, adresse, e-postadresse og telefonnummer. Velger du √• betale med faktura, lagres ogs√• personnummeret til betalingsleverand√łren. Informasjonen lagres for √• gjennomf√łre kj√łpet og for √• beskytte partene mot svindel. 
    Betalingsleverand√łrene (betalingstjenestene) vi bruker er: Shopify (Stripe) og Klarna.
  • 10.4.2 Rederi
    For √• kunne levere bestillingene dine og fullf√łre avtalen v√•r, m√• vi dele spesifikk informasjon med fraktselskapet. Det som deles med rederiet er fornavn, etternavn og adresseinformasjon for levering. E-postadresse og/eller mobilnummer kan ogs√• deles med rederiet for varsling.
    Fraktselskapene vi samarbeider med er: PostNord, Postii, DAO, SmartSend, Budbee, Posten Norge / Bring og Bifrost Logistics.
  • 10.5 Retten til innsyn
    Du har rett til å motta utdrag fra all informasjon som er tilgjengelig om deg hos oss. Utdrag leveres elektronisk i et lesbart format.
  • 10.6 Rett til retting 
    Du har rett til å be oss om å oppdatere uriktige opplysninger eller supplere informasjon som er ufullstendig.
  • 10.7 Retten til √• bli glemt
    Du kan når som helst be om at informasjonen om deg slettes. Det er få unntak fra retten til sletting, som om den skal beholdes fordi vi skal oppfylle en rettslig forpliktelse (for eksempel etter regnskapsloven).
  • 10.8 Ansvarlig for databeskyttelse
    NTGear AB er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i nettbutikken og s√łrger for at reglene f√łlges.
  • 10.9 Hvordan vi beskytter dine personopplysninger
    Vi bruker industristandarder som SSL/TLS og enveis hash-algoritmer for å lagre, behandle og kommunisere sensitiv informasjon som personopplysninger og passord på en sikker måte.
  1. Endringer i de generelle vilkårene
  • Vi forbeholder oss retten til √• gj√łre endringer i vilk√•rene n√•r som helst. Endringer i vilk√•rene vil bli publisert online p√• nettsiden. De endrede vilk√•rene anses som akseptert i forbindelse med bestillinger eller bes√łk p√• nettsiden.
  1. Tvist og lovvalg
  • I tilfelle en tvist ikke kan l√łses etter avtale med selskapets kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende deg til Allmennklagenemnda, se arn.se. For innbyggere i et annet EU-land enn Sverige kan klager sendes inn online via EU-kommisjonens tvistel√łsningsplattform, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • Ved tvist f√łlger vi vedtak fra ARN eller tilsvarende tvistel√łsningsorgan.
  • Tvister ang√•ende tolkning eller anvendelse av disse generelle vilk√•rene og betingelsene skal tolkes i samsvar med svensk lov og lov.

Dine bonuser

X
300 kr igjen
Handler du for totalt kr eller mer, kan du velge
Siden du handler for mer enn kr, kan du velge
Shaker, 700 ml
300 kr igjen
Handler du for totalt kr eller mer, kan du velge
Siden du handler for mer enn kr, kan du velge
Standard‚ĄĘ
300 kr igjen
Handler du for totalt kr eller mer, kan du velge
Siden du handler for mer enn kr, kan du velge
T-Shirt
St√łrrelse