Generelle vilkår

  1. Om NTGear AB
  • Selskapet holder til i Sverige, Halmstad. Selskapets postadresse er Klara Johansons Gata 7.
  • Ønsker du å komme i kontakt med oss, send en e-post til info@ntgear.se med din sak og din kontaktinformasjon, så kommer vi tilbake til deg innen kort tid.
  1. Bestilling
  • Når du har fullført bestillingen, vil en ordrebekreftelse bli sendt til din e-postadresse. I bekreftelsen finner du all informasjon om produkter, pris, fakturerings- og leveringsadresse.
  • Dersom det er feil i ordrebekreftelsen, må du kontakte oss umiddelbart via e-post til info@ntgear.se.
  1. Leveranse
  • Våre normale leveringstider er 3-5 arbeidsdager. MERK! Bestillinger lagt inn i helgene sendes tidligst påfølgende mandag.
  • Skulle det oppstå forsinkelser i leveringen (uten at vi har varslet deg om lengre leveringstid), vennligst kontakt oss på e-postadresse: info@ntgear.se.
  • Pakker som skal løses inn må løses inn innen den angitte fristen (7 dagers opphold på hentestedet). Pakker som returneres fordi kunden ikke har løst inn denne innen fristen vil bli belastet med et gebyr på 250 NOK fra NTGear AB. Uinnløste pakker faller ikke innenfor angreretten eller ev. gratis retur.
  • Du må være registrert som postmottaker hos Bring / Posten, vi tar et gebyr på 250 NOK for retur av denne grunn.
  • Du må ha samme navn på leveringsadressen som på postkassen. Vi tar et gebyr på 250 NOK for retur av denne grunn.
  • Du er ansvarlig for at adressen du oppga ved bestilling er korrekt, dersom adressen er feil og pakken din returneres på grunn av denne grunn tar vi et gebyr på 250 NOK.
  1. Priser
  • Alle priser i butikken er oppgitt i NOK og alle priser inkluderer 25 % mva.
  • Vi tar forbehold om prisendringer på grunn av prisendringer fra leverandør, feiltrykk i prislisten og unøyaktigheter i priser på grunn av feilinformasjon og forbeholder oss retten til å justere prisen.
  1. Angrerett
  • Ved kjøp av varer på nettsiden har du som kunde en lovfestet 14 dagers angrerett som gjelder fra du har mottatt en vare du har bestilt. 

    5.1 Når du bruker angreretten:
  • Du må meddele at du angrer. Meldingen skal sendes til oss info@ntgear.se. I meldingen din skal navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og hvilke varer returen gjelder tydelig oppgis.
  • Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og senest innen lovbestemte 14 dager etter kanselleringsvarselet.
  • Fraktkostnaden man betaler ved bestilling refunderes ikke ved returer.
  • Du er ansvarlig for returfrakt (69 NOK), levering og tilstand på produktene ved retur, produktene skal derfor sendes godt pakket og i originalemballasje.
  • På refusjonsbeløpet trekker vi automatisk 69 NOK for returfrakt og vi forbeholder oss retten til å trekke fra et beløp som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien av produktet ved brukt eller skadet produkt. 

    5.2 Angreretten gjelder ikke for:
  • Produkter som har blitt forseglet (forseglet) av helsemessige eller hygieniske årsaker og hvor forseglingen (forseglingen) er brutt av deg.
  • Produkter som har karakter av forseglet lyd- eller videoopptak og hvor forseglingen er brutt av deg.
  • Spesiallaget produkt, som er skreddersydd for deg eller har et tydelig personlig preg på dine ønsker.
  • Tjenester som er gjennomført og hvor du uttrykkelig har samtykket til at tjenesten startes uten angrerett.
  • Varer som kan forringes raskt, for eksempel mat.
  • Enkeltnummer av aviser eller magasiner. 

    For mer om lovfestet angrerett, se her .
  1. Klager og klager
  • Vi inspiserer alle produkter før de sendes til deg. Skulle produktet fortsatt være skadet eller feilsendt når det ankommer, forplikter vi oss i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning til å utbedre mangelen gratis.
  • Du må alltid kontakte oss for en godkjenning før du returnerer en defekt vare.
  • Reklamasjonen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget. 

    6.1 Hvordan går du frem med en klage??
  • Eventuelle feil og mangler skal alltid meldes til info@ntgear.se hvor du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og beskrivelse av feilen.
  • Hvis vi ikke er i stand til å utbedre feilen eller levere et lignende produkt, refunderer vi deg for det defekte produktet i henhold til gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Vi står for returfrakt for godkjente reklamasjoner.
  • Vi forbeholder oss retten til å avslå en klage dersom det viser seg at produktet ikke er defekt i henhold til gjeldende forbrukerlovgivning. Ved klage følger vi retningslinjer fra den generelle klagenemnda, se arn.se.
  1. Ansvarsbegrensning
  • Vi tar ikke ansvar for indirekte skader som kan oppstå på grunn av produktet.
  • Vi påtar oss ikke ansvar for forsinkelser/feil som skyldes forhold utenfor selskapets kontroll (Force Majeure). Disse forholdene kan for eksempel være arbeidskonflikt, brann, krig, myndighetsvedtak, redusert eller ingen levering fra leverandør.
  • Det tas heller ikke ansvar for eventuelle endringer i produkter/produktegenskaper som er endret av den respektive leverandøren og andre faktorer utenfor vår kontroll.
  1. Produktinformasjon
  • Vi tar forbehold om trykkfeil på denne nettsiden og sluttsalg av produkter. Vi garanterer ikke at bildene gjenspeiler det eksakte utseendet til produktene da det kan forekomme en viss fargeforskjell avhengig av skjerm, bildekvalitet og oppløsning. Vi prøver alltid vårt beste for å eksponere produktene så nøyaktig som mulig.
  1. Informasjon om informasjonskapsler
  • I henhold til lov om elektronisk informasjon skal besøkende på et nettsted for informasjonsformål informeres om at informasjonskapsler brukes. Informasjonen i informasjonskapselen kan brukes til å spore en brukers surfing. En informasjonskapsel er en liten tekstfil som nettstedet du besøker ber om å bli lagret på datamaskinen din for å gi tilgang til ulike funksjoner. Du kan stille inn nettleseren til å automatisk nekte informasjonskapsler. Mer informasjon finner du på Post- og telestyrelsens nettsider.
  1. Personlig informasjon
  • Ved å handle hos NTGear AB godtar du vår databeskyttelsespolicy og vår behandling av dine personopplysninger. Vi beskytter personvernet ditt og samler ikke inn mer informasjon enn nødvendig for å behandle bestillingen din. Vi selger eller videreformidler aldri informasjonen din til tredjeparter uten juridisk grunnlag.
  • NTGear AB er behandlingsansvarlig for personopplysninger som du har gitt oss som kunde. Dine personopplysninger behandles av oss for å kunne håndtere din bestilling og i de gangene du har etterspurt nyhetsbrev eller kampanjetilbud – for å kunne tilpasse markedsføringen til dine individuelle behov.
  • Nedenfor informasjon er en oppsummering av hvordan vi iht personvernforordningen (GDPR) lagrer og behandler dataene dine.
  • 10.1 Hva er en personopplysning?
    En personopplysning er all informasjon som direkte eller indirekte kan tilskrives en fysisk person.
  • 10.2 Hvilken informasjon lagrer vi?
    For å kunne håndtere din bestilling og svare på spørsmål knyttet til din bestilling (kundeservice), lagrer vi ditt for- og etternavn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse og kjøpshistorikk.
  • Dine opplysninger lagres så lenge vi har et rettslig grunnlag for å behandle dine opplysninger, for eksempel for å oppfylle avtalen mellom oss eller for å overholde en rettslig forpliktelse etter for eksempel regnskapsloven.
  • 10.3 Rettsgrunnlag
    I forbindelse med et kjøp behandles dine personopplysninger for å fullføre avtalen med deg.
    Markedsføring, kampanjer og lignende utsendelser skjer med ditt samtykke.
  • 10.4 Hvilken informasjon deles og til hvilket formål?
    10.4.1 Betalingsleverandør
  • Ved kjøp deles informasjon med vår betalingsleverandør. Det som lagres er fornavn, etternavn, adresse, e-postadresse og telefonnummer. Velger du å betale med faktura, lagres også personnummeret til betalingsleverandøren. Informasjonen lagres for å gjennomføre kjøpet og for å beskytte partene mot svindel. 
    Betalingsleverandørene (betalingstjenestene) vi bruker er: Shopify (Stripe) og Klarna.
  • 10.4.2 Rederi
    For å kunne levere bestillingene dine og fullføre avtalen vår, må vi dele spesifikk informasjon med fraktselskapet. Det som deles med rederiet er fornavn, etternavn og adresseinformasjon for levering. E-postadresse og/eller mobilnummer kan også deles med rederiet for varsling.
    Fraktselskapene vi samarbeider med er: PostNord, Postii, DAO, SmartSend, Budbee, Posten Norge / Bring og Bifrost Logistics.
  • 10.5 Retten til innsyn
    Du har rett til å motta utdrag fra all informasjon som er tilgjengelig om deg hos oss. Utdrag leveres elektronisk i et lesbart format.
  • 10.6 Rett til retting 
    Du har rett til å be oss om å oppdatere uriktige opplysninger eller supplere informasjon som er ufullstendig.
  • 10.7 Retten til å bli glemt
    Du kan når som helst be om at informasjonen om deg slettes. Det er få unntak fra retten til sletting, som om den skal beholdes fordi vi skal oppfylle en rettslig forpliktelse (for eksempel etter regnskapsloven).
  • 10.8 Ansvarlig for databeskyttelse
    NTGear AB er ansvarlig for lagring og behandling av personopplysninger i nettbutikken og sørger for at reglene følges.
  • 10.9 Hvordan vi beskytter dine personopplysninger
    Vi bruker industristandarder som SSL/TLS og enveis hash-algoritmer for å lagre, behandle og kommunisere sensitiv informasjon som personopplysninger og passord på en sikker måte.
  1. Endringer i de generelle vilkårene
  • Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i vilkårene når som helst. Endringer i vilkårene vil bli publisert online på nettsiden. De endrede vilkårene anses som akseptert i forbindelse med bestillinger eller besøk på nettsiden.
  1. Tvist og lovvalg
  • I tilfelle en tvist ikke kan løses etter avtale med selskapets kundeservice og kunden, kan du som kunde henvende deg til Allmennklagenemnda, se arn.se. For innbyggere i et annet EU-land enn Sverige kan klager sendes inn online via EU-kommisjonens tvisteløsningsplattform, se http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • Ved tvist følger vi vedtak fra ARN eller tilsvarende tvisteløsningsorgan.
  • Tvister angående tolkning eller anvendelse av disse generelle vilkårene og betingelsene skal tolkes i samsvar med svensk lov og lov.

Dine bonuser

X
300 kr igjen
Handler du for totalt kr eller mer, kan du velge
Siden du handler for mer enn kr, kan du velge
Shaker, 700 ml
300 kr igjen
Handler du for totalt kr eller mer, kan du velge
Siden du handler for mer enn kr, kan du velge
Luktesalt V.1
300 kr igjen
Handler du for totalt kr eller mer, kan du velge
Siden du handler for mer enn kr, kan du velge
T-Shirt
Størrelse